Hämeen Teollisuuspalvelu Oy:lle Inspectan Green Card Quality® -sertifikaatti
20.06.2014 8.00 Hämeenlinnalainen ParkerStore –lähimyyjä Hämeen Teollisuuspalvelu Oy sai todisteen palveluidensa laadusta, kun yritykselle myönnettiin 43. yrityksenä Suomessa Green Card Quality –sertifikaatti.
Green Card Quality on Inspecta Sertifiointi Oy:n myöntämä tunnustus. - Green Card on poikkeaa muista sertifikaateista sillä, että Green Cardin valtuuttaa joukko tilaajayrityksiä, joiden vaatimukset tulee täyttää. Vahvuusraportti on tilaajalle tärkeä, sillä täten varmistetaan että tekemisen laatu on asiakkaan odottamalla tasolla eikä tule sitä kautta yllätyksiä, kertoo Kaj von Weissenberg Inspecta Sertifiointi Oy:ltä. - Green Card on ainutlaatuinen jopa maailmanlaajuisesti, sillä tilaajat istuivat saman pöydän ääreen ja loivat yhteiset kriteerit sertifikaatin myöntämiselle, jatkaa von Weissenberg.
Kaj von Weissenberg (vas.) Inspecta Sertifiointi Oy:stä luovuttaa Green Card Quality –sertifikaatin Hämeen Teollisuuspalvelu Oy:n toimitusjohtaja Vesa Kuusistolle. Kuvassa myös sertifiointiin vahvasti osallistuneet Petri Nasi, Mauri Nylund sekä Ilkka Fjällström.
Tilaajalistalta löytyy iso liuta tuttuja, suuria yrityksiä ABB:stä Ruukki Metalsiin, Metsoon, Sandvikiin, Patriaan ja Valtraan. Hämeen Teollisuuspalvelu Oy:ssä Green Card nähdään sekä kilpailuvalttina että tunnustuksena oikein tehdyistä asioista. - Saamamme tunnustus kertoo, että olemme tehneet asioita jo pitkään oikein. Toki sertifioinnin aikana saatiin vielä viilattua työntekoa vielä tehokkaampaan suuntaan. Olemme ensimmäinen kaupan alalla tämän sertifioinnin saanut yritys ja kun tilaajina on iso määrä pääasiakkaistamme, näemme totta kai myös siinä olevan hyödyn kauppaa tehdessämme, kertoo toimitusjohtaja Vesa Kuusisto.
Sertifioinnissa painotetaan koko palvelupakettia tavaran seurattavuudesta, laatuun, hyllymerkintään ja asiakaspalveluun sekä jälkimarkkinointiin. - Kun teimme sertifiointia huomasimme iloksemme, että olemme jo pitkään toimineet sen edellyttämällä tasolla. Toki saimme myös paljon uutta tärkeää oppia mm. palavereiden tehokkuuden nostamiseen. Tämä on hieno tunnustus koko tiimille, kertoo ParkerStore Manager Petri Nasi.
|